Piątek, 19 kwiecień 2019

Zadbajmy o bezpieczeństwo dzieci i młodzieży podczas ferii. Niech czas ferii zimowych będzie czasem radosnym, a może być wtedy radosny, kiedy będzie bezpieczny.

Sprawdź organizatora wypoczynku

Wybierając zimowisko, obóz narciarski lub zakup zorganizowanej wycieczki przede wszystkim należy sprawdzić wiarygodności organizatora wypoczynku. Z pomocą w tej kwestii, rodzicom wysyłającym dzieci na ferie zimowe, przychodzi Ministerstwo Edukacji NarodowejNa swojej stronie internetowej MEN stworzyło bazę danych organizatorów wypoczynku. Dzięki niej każdy rodzic może sam sprawdzić, czy dany podmiot zgłosił turnus do właściwego kuratorium oświaty.

W bazie zamieszczonej na stronie internetowej http://wypoczynek.men.gov.pl  można znaleźć informacje o numerach wydanych zaświadczeń, danych organizatora, liczbie uczestników oraz terminie i lokalizacji wypoczynku. Na stronie  został umieszczony także poradnik dla rodziców i organizatorów kolonii. W sytuacji stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości organizacyjnych informację o nich można także zgłaszać odpowiedniemu kuratorowi oświaty lub innym upoważnionym służbom (komenda powiatowa/miejska Państwowej Straży Pożarnej, państwowy/powiatowy Inspektor Sanitarny, Policja).

Zadbaj o bezpieczną podróż na ferie

W celu zabezpieczenia podróży dzieci wybierających się na wyczekiwany, zimowy wypoczynek zostały stworzone specjalne punkty kontroli, na których sprawdzane będą autokary.

Kontrole autokarów na Mazowszu

Szczegółowe informacje na temat pozostałych punktów kontrolnych, w których mazowiecka Policja będzie sprawdzać autokary przewożące dzieci znajdują się w poniższym dokumencie.

Komenda Wojewódzka Policji w Radomiu: "Bezpieczne Ferie 2019" WYKAZ PUNKTÓW KONTROLI AUTOKARÓW (str.15)

Czy autokar, którym planowana jest podróż, posiada aktualne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC można sprawdzać również za pośrednictwem strony www.bezpiecznyautobus.gov.pl 

Nieprawidłowości zgłoś do kontroli                                                                                            

Miejsca wypoczynku kontrolowane są przez służby pod kątem jakości żywienia, higieny i ochrony przeciwpożarowej. Stan higieniczny obiektów wypoczynkowych, warunki sanitarne stołówek, stan techniczny wyposażenia oraz łazienek sprawdza Inspekcja sanitarna. Natomiast inspektorzy nadzoru budowlanego przeprowadzają przeglądy w zakresie stanu technicznego budynków. Wizytatorzy kuratorium oświaty m.in. sprawdzają kwalifikacje kadry oraz realizację zdeklarowanego programu wypoczynku. Państwowa Straż Pożarna w Warszawie prowadzi sukcesywnie czynności kontrolno - rozpoznawcze w obiektach ujętych w Systemie Rejestracji Zgłoszeń Wypoczynku na stronie internetowej MEN, w których organizowany jest wypoczynek zimowy dzieci i młodzieży.

Ważne numery telefonów

  • 112
    Numer alarmowy (pogotowie, policja, straż pożarna)
  • 800 12 12 12
    Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka
  • 801 199 990
    Ogólnopolski Antynarkotykowy Telefon Zaufania
  • 601 100 300
    Numery ratunkowe w górach
  • 601 100 100
    Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
  • W razie wątpliwości dotyczących warunków sanitarnych w trakcie pobytu na turnusach wypoczynku dzieci i młodzieży na terenie Mazowsza prosimy o kontakt z właściwą dla miejsca wypoczynku Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną wykaz adresów oraz telefonów na znajduje się pod adresem http://wsse.waw.pl/kontakt/stacje-powiatowe

 

-------------> Poradnik bezpiecznego wypoczynku

 

mapa Polski ferie 2019 450px

0
0
0
s2sdefault

Dnia 13 stycznia 2019 r., w Miejsko-Gminnej Hali Widowiskowo-Sportowej w Wyszogrodzie odbył się 27 Finał Wielkiej Orkiestry  Świątecznej Pomocy. Celem Finału było pozyskanie środków na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. Są to placówki z oddziałami II oraz III stopnia referencyjności, czyli takie, które mogą dokonać diagnozy oraz udzielić pomocy medycznej najciężej chorym dzieciom. W Polsce funkcjonuje dziś blisko 50 takich szpitali. Swoim zasięgiem obejmują one teren całego kraju.

            Łączna suma zbiórki podczas tegorocznego 27 Finału WOŚP w Wyszogrodzie wyniosła 14.809,14 zł, z czego 8.869,31 zł zebrano z licytacji oraz innych zbiórek, a pozostała kwota 5.939,83 zł to zasługa 5-ciu wolontariuszy, którzy kwestowali w dniu finału. Wyszogrodzki tegoroczny Finał odbył się m.in. dzięki nawiązanej współpracy pomiędzy Burmistrzem Gminy i Miasta Wyszogród, Panią Iwona Gortat, a Wójtem Gminy Mała Wieś, Panem Zygmuntem Grzegorzem Wojnarowskim. Przyłączenie się do Sztabu GCK MuliOsada Mała Wieś, umożliwiło w konsekwencji realizację przedsięwzięcia tegorocznego Finału w Wyszogrodzie.

Uroczystość poprowadziła Pani Karolina Kiedrowska - Opiekun Szkolnego Koła Wolontariatu „Pomoc niesiona małymi krokami”.

Wolontariusze:

Alicja Dziewulska- 1407,59 zł

Bartosz Fabrowicz- 716,94 zł.

Aleksandra Głowacka- 692,94 zł

Aleksandra Misiakowska- 2285,09 zł.

Zofia Zielińska- 837,27 zł

Pragniemy serdecznie podziękować wszystkim darczyńcom, licytującym, wolontariuszom, grupom artystycznym oraz wszystkim osobom zaangażowanym w tegoroczną organizacje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Wyszogrodzie. To dzięki Wam udało się zebrać tym razem kwotę 14.809,14 złotych.

Całą radość z 27 Finału WOŚP przyćmiła jednak wiadomość o tragicznej śmierci Prezydenta Gdańska - Pana Pawła Adamowicza. Składamy jeszcze raz wyrazy głębokiego współczucia wszystkim Bliskim Pana Prezydenta.

 

 DSC0081 DSC0006 DSC0042 DSC0020 DSC0122 DSC0056 DSC0260 DSC0437 DSC0007 DSC0008 DSC0009 DSC0010 DSC0011 DSC0012 DSC0212

 

Fotorelacja z Finału WOŚP zostanie niedługo zamieszczona na stronie facebook Gminy i Miasta Wyszogród. 

 

 

0
0
0
s2sdefault

KOMINIARZ 723x1024

0
0
0
s2sdefault

 

 

W dniu dzisiejszym -  16.01.2019r. z powodu awarii wodociągowej mogą wystąpić problemy z dostawą wody w Wyszogrodzie na  ul.Czerwińskiej.

 

 

Za utrudnienia przepraszamy.

REMONDIS Aqua Wyszogród Sp. z o.o.

 

 

 

kran woda 300x300

 

 

 

 

 

 

0
0
0
s2sdefault

Ogłoszenie o naborze

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie zatrudni osobę na pełny etat, na stanowisko Asystent rodziny.

Do głównych obowiązków asystenta rodziny należeć będzie wsparcie rodziny w przezwyciężaniu trudności związanych z opieką i wychowaniem małoletnich dzieci.

Praca na terenie gminy i miasta Wyszogród. Wymagane prawo jazdy kat. B i własny samochód, dyspozycyjność.

Wykształcenie wyższe na kierunku: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego innego niż w/w, kandydat uzupełni je odpowiednim szkoleniem lub studiami podyplomowymi. Dodatkowym wymaganiem w tym przypadku jest co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną.

Kontakt telefoniczny pod nr 24/231-13-93 lub osobisty w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. Rębowskiej 42 w Wyszogrodzie.

                                                                                              Kierownik

                                                                       Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej                                                                                                w Wyszogrodzie

                                                                                      Grażyna Piotrowska

0
0
0
s2sdefault

W dniu 21 stycznia 2019 roku z inicjatywy Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku odbyło się spotkanie z przedstawicielami samorządów gminnych powiatu płockiego. W spotkaniu wzięli udział wójtowie, burmistrzowie i delegowani przez nich pracownicy.

Na spotkaniu poruszono temat osób bezrobotnych, problemów, jakie napotykają chcąc powrócić na rynek pracy oraz oferty dla tych, którzy po zakończeniu kształcenia poszukują zatrudnienia po raz pierwszy w życiu. Przedstawiono także dane obrazujące stan i strukturę bezrobocia w powiecie płockim, możliwości współpracy z gminami oraz podział środków finansowych na realizację poszczególnych programów.

 

IMG 3340.JPG 1

 

IMG 3343

Fot.PUP Płock

 

 

 

 

0
0
0
s2sdefault

Z ogromnym żalem i smutkiem przyjeliśmy wiadomość o śmierci Prezydenta Gdańska- Pawła Adamowicza.

Rodzinie i Bliskim Zmarłego składamy najszczersze kondolencje oraz wyrazy głębokiego współczucia.


 

Paweł Adamowicz

0
0
0
s2sdefault

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE I.G B.D

0
0
0
s2sdefault

Plakat Twoj e PIT 22.11.2018 1

Ulotka Twoj e PIT 22.11.2018 1

Ulotka Twoj e PIT 22.11.2018 2

0
0
0
s2sdefault

O punkcie kontaktowym biznes.gov.pl

Biznes.gov.pl to serwis przeznaczony dla osób zamierzających rozpocząć i prowadzących działalność gospodarczą. Celem portalu jest pomoc w realizacji spraw związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności oraz uproszczenie formalności niezbędnych do założenia i prowadzenia firmy.

W serwisie dostępne są opisy urzędowych usług oraz gotowe formularze. Za pomocą serwisu, osoby prowadzące firmę mogą składać wnioski do instytucji państwowych drogą elektroniczną, a także załatwiać swoje biznesowe sprawy przez internet. Serwis łączy w sobie wiele usług i funkcji nie tylko dla przedsiębiorców, ale także dla administracji państwowej. Przedsiębiorcy znajdą tutaj szczegółowe informacje o obowiązujących przepisach prawa, wymaganych procedurach i formalnościach związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce oraz w całej Unii Europejskiej.

Serwis spełnia też rolę wyszukiwarki danych kontaktowych wszystkich instytucji obsługujących przedsiębiorców. Daje praktyczne instrukcje, jak sobie radzić w biznesie, i umożliwia realizację spraw administracyjnych drogą elektroniczną (poprzez moduł Usługi Online).

Jednym z najważniejszych funkcjonalności serwisu jest Centrum Pomocy Przedsiębiorcy biznes.gov.pl. Jest to punkt informacyjny w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, przeznaczonym dla przedsiębiorców i administracji. Centrum obsługuje użytkowników Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz serwisu biznes.gov.pl. Konsultanci Centrum Pomocy odpowiadają na pytania wykorzystując różne kanały komunikacyjne: telefon, livechat, automatycznie przez wirtualnego urzędnika lub formularz kontaktowy. Często wykorzystane narzędzia to wideorozmowa (video chat), współdzielenie ekranu (co-browse) oraz wykonywanie połączeń telefonicznych z konsultantami za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Centrum Pomocy jest dostosowane również do obsługi osób niesłyszących. Wszystkie informacje, jak i usługi elektroniczne, dostępne są w języku polskim i angielskim.

Jak się z nami skontaktować

Jeśli chciałbyś uzyskać informację dotyczącą prowadzenia działalności, skorzystaj z Centrum Pomocy Przedsiębiorcy. Z Centrum skontaktować się możesz wypełniając formularz lub telefonicznie, w dni powszednie z wyłączeniem świąt od 7:00 do 17:00 pod numerem 801 055 088 lub 22 765 67 32. Możesz także skorzystać z telefonu internetowego. Centrum Pomocy zapewnia także obsługę osób niesłyszących.

Jeśli chciałbyś przesłać swoje uwagi na temat funkcjonowania portalu oraz treści na nim zawartych, możesz skorzystać z formularza w Centrum Pomocy albo zgłosić komentarz – na dole każdej strony możesz ocenić artykuł i wyrazić swoją opinię.

Podziel się informacją o portalu biznes.gov.pl z innymi przedsiębiorcami. Zajrzyj też na nasz profil Facebook, gdzie codziennie publikujemy nowe informacje.

Historia                                                                        

28 grudnia 2009 r. na mocy Dyrektywy usługowej oraz ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (obecnie ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy) utworzony został pojedynczy punkt kontaktowy, którego celem było wsparcie dla osób prowadzących lub planujących rozpocząć działalność gospodarczą.

Kolejnym etapem ewolucji pojedynczego punktu kontaktowego był projekt „Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej" realizowany przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (Lider), Instytut Logistyki i Magazynowania oraz Krajową Izbę Gospodarczą (Partnerzy), które w ramach Działania „Uruchomienie Elektronicznego Punktu Kontaktowego" stworzyły platformę informacji o warunkach wykonywania działalności gospodarczej.  W ramach projektu powstał portal internetowy biznes.gov.pl. Przy jego tworzeniu wykorzystano m.in. dorobek projektu „Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka (UEPA)"

Portal biznes.gov.pl i rozwój punktu kontaktowego dla przedsiębiorców

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii wspólnie z Partnerami – Instytutem Logistyki i Magazynowania i Krajową Izbą Gospodarczą – prowadzi obecnie prace nad rozwojem punktu kontaktowego w ramach Projektu „Rozwój Pojedynczego Punktu Kontaktowego trzeciej generacji". Więcej informacji o Liderze projektu i Partnerach. Celem tego przedsięwzięcia jest umożliwienie realizacji, w sposób łatwy i intuicyjny, kolejnych procedur drogą elektroniczną oraz uproszczenie formalności niezbędnych do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej. Ponadto, celem jest także usprawnienie działań związanych z uznawaniem kwalifikacji w ramach zawodów i działalności regulowanych.

W ramach projektu wdrażanych jest m.in. 100 nowych e-procedur oraz 300 opisów czynności i poradników dla przedsiębiorców w zakresie zakładania i prowadzenia biznesu, powiększając tym samym dostępną już bazę. Wiele udogodnień już dziś można znaleźć na portalu biznes.gov.pl, który staje się przyjaznym interfejsem administracji w kontaktach z biznesem. Z usług portalu, jak i Centrum Pomocy, już dziś korzysta wiele firm. Chcemy, aby co najmniej 60% z aktywnych 1,8 mln przedsiębiorców korzystało na co dzień z naszych rozwiązań. W projekcie uruchomiane jest również centrum przedsiębiorcy oraz prowadzone są cykle szkoleń dopasowane do potrzeb użytkowników.

Portal biznes.gov.pl jest ściśle powiązany z funkcjonującym systemem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Polska Cyfrowa. Jest kontynuacją projektu pt.: „Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej" finansowanego z Programu Innowacyjna Gospodarka. Całkowita wartość projektu wynosi ponad 61 milionów zł z czego ponad 51 mln zł pochodzi z Funduszy Europejskich.

Materiały informacyjne

Pobierz materiały informacyjne portalu Biznes.gov.pl

Partnerzy Projektu CEIDG/PPK

LIDER PROJEKTU

Ministerstwo Przedsiębiorczości I Technologii

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii jest urzędem obsługującym centralny organ administracji rządowej – Ministra Przedsiębiorczości i Technologii.

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii odpowiada m.in. za:

  • realizację strategii rozwoju społeczno-gospodarczego,
  • politykę gospodarczą,
  • zarządzanie systemem wdrażania Funduszy Europejskich.

Do szczegółowych zadań Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii należą sprawy z zakresu działów administracji rządowej:

  • rozwój regionalny,
  • gospodarka.

Dział rozwój regionalny obejmuje m.in. programowanie i koordynację polityki rozwoju oraz zarządzanie systemem Funduszy Europejskich.

Do działu gospodarka należą natomiast: konkurencyjność gospodarki, współpraca gospodarcza z zagranicą, własność przemysłowa, innowacyjność, działalność gospodarcza, promocja polskiej gospodarki w kraju i za granicą oraz współpraca z organizacjami samorządu gospodarczego.

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, jako Lider Partnerstwa, reprezentuje Partnerów przed Instytucją Zarządzającą. Jest odpowiedzialne za wspieranie Partnerów w realizacji powierzonych im zadań, ich koordynację (monitorowanie i nadzór), zapewniając jednocześnie prawidłowość operacji finansowych oraz sprawność komunikacji pomiędzy Partnerami a Instytucją Zarządzającą. Ponadto w obszarze działań MPiT leży także pozyskiwanie, gromadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją poszczególnych zadań.

Kontakt:

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
centrala tel.: 22 273 70 00
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa: www.mpit.gov.pl

PARTNERZY PROJEKTU

Instytut Logistyki I Magazynowania

Instytut Logistyki i Magazynowania realizuje prace badawczo-rozwojowe i usługi doradcze podnoszące efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i całych łańcuchów dostaw. Jest wykonawcą projektów rządowych związanych z rozwojem handlu elektronicznego w Polsce. Aktywnie działa w europejskiej przestrzeni badawczej będąc koordynatorem i partnerem projektów z zakresu logistyki i e-gospodarki. Upowszechnia najnowsze osiągnięcia i najlepsze praktyki organizując kongresy, seminaria i warsztaty oraz poprzez wydawnictwa tradycyjne i portale logistyczne. Jest założycielem Wyższej Szkoły Logistyki - pierwszej uczelni logistycznej w Polsce.

W ramach projektu przy udziale ekspertów ILiM wykonuje prace związane z przygotowywaniem opisów postępowań administracyjnych oraz sprawozdawczości w zakresie działalności gospodarczej i uznawania kwalifikacji zawodowych w zawodach i działalnościach regulowanych. Przygotowuje, realizuje i monitoruje szkolenia e-learningowe. Zapewnia hosting Portalu ePK oraz Help-desk.

Kontakt:
Instytut Logistyki i Magazynowania
ul. Estkowskiego 6
61-755 Poznań
Centrala: (61) 850 48 90
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa: www.ilim.poznan.pl
Strona ofertowa: www.ilim.poznan.pl/oferta

Krajowa Izba Gospodarcza

Krajowa Izba Gospodarcza jest największą niezależną organizacją biznesu w Polsce. Powstała w 1990 roku. Łączy ponad 300 000 przedsiębiorców, reprezentowanych przez 150 izb gospodarczych i organizacji biznesowych. Krajowa Izba Gospodarcza realizuje projekty, które wykorzystują narzędzia informatyczne do budowania nowoczesnej gospodarki, wspierającej rozwój innowacyjnego biznesu, przedsiębiorczości  oraz e-administracji.

W ramach projektu KIG odpowiedzialny jest za utworzenie i zapewnienie funkcjonowania Centrum Pomocy, który udziela odpowiedzi na pytania związane z biznes.gov.pl. Składa się ze specjalistów oraz ekspertów odpowiedzialnych za pomoc i wsparcie w realizacji spraw zgłaszanych przez przedsiębiorców, pracowników administracji publicznej oraz sądów. Buduje i zapewnia funkcjonalność oraz treści na Portalu biznes.gov.pl.

Kontakt:
Krajowa Izba Gospodarcza
ul. Trębacka 4
00-074 Warszawa
Centrala: (22) 630 97 20
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa: www.kig.pl

Podstawa prawna

Dyrektywa Usługowa

Na mocy Dyrektywy Usługowej (dyrektywa 2006/123/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 12 grudnia 2006 r. dotyczącej usług na rynku wewnętrznym, Dz Urz L 376, 27.12.2006 r), każdy kraj Unii Europejskiej został zobowiązany do utworzenia pojedynczego punktu kontaktowego. Punkty zapewniają usługodawcom możliwość dopełnienia wszystkich procedur i formalności niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności usługowej. W Polsce punkt kontaktowy został wprowadzony na mocy ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o świadczeniu usług na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Więcej informacji na temat Dyrektywy usługowej uzyskać można między innymi na stronie Komisji Europejskiej.

Ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy

Problematykę polskiego punktu kontaktowego (Punktu Informacji dla Przedsiębiorcy) regulują przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy.

Ustawa o świadczeniu usług drogę elektroniczną – punkt kontaktowy dla usługodawców i usługobiorców

Punkt kontaktowy biznes.gov.pl realizuje także zadania wynikające z ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, związane z funkcjonowaniem punktów kontaktowych dla administracji oraz usługodawców i usługobiorców.

Ustawa o uznawaniu kwalifikacji

Punkt kontaktowy biznes.gov.pl realizuje zadania wynikające z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, umożliwiając załatwianie spraw związanych z uznawaniem kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Ustawa o delegowaniu pracowników w ramach świadczenia usług

Biznes.gov.pl jest także punktem kontaktowym, którego zadania określa ustawa z dnia 10 czerwca 2016 r. o delegowaniu pracowników w ramach świadczenia usług. Zadania te dotyczą m.in. publikowania informacji na temat warunków zatrudnienia delegowanych pracowników, obowiązków pracodawcy. Punkt umożliwia także składanie drogą elektroniczną dokumentów związanych z delegowaniem pracowników.


gov.pl /

Mapa Biznes.gov.pl

Portal nadzorowany jest przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii. Partnerzy projektu: Instytut Logistyki i Magazynowania, Krajowa Izba Gospodarcza. Projekt jest współfinansowany z Programu Polska Cyfrowa ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i jest kontynuacją projektu pt.: „Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej" finansowanego z Programu Innowacyjna Gospodarka oraz projektu „Uproszczenie i elektronizacja procedur" finansowanego z Programu Kapitał Ludzki.

Artykuły zamieszczone w serwisie GOV.PL, w których nie podajemy żadnych dodatkowych informacji na temat praw autorskich, należą do informacji publicznych i udostępniamy je bezpłatnie. Korzystanie z nich, niezależnie od celu i sposobu korzystania, nie wymaga zgody Ministerstwa. Dostępne są w ramach licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa 3.0 Polska. Serwis Biznes.gov.pl używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie naszej witryny bez zmiany ustawień przeglądarki, wyrażasz zgodę na użycie plików cookie. Zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki i zablokować te pliki.


normal pl biznes gov pl


0
0
0
s2sdefault

LGDLGD1

0
0
0
s2sdefault

dzień babci dzień dziadka 2019

0
0
0
s2sdefault

    komunikat dot. parkowania

 

Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie zwraca się z gorącą prośbą do osób parkujących samochody przy stacji LPG w Wyszogrodzie na drodze technologicznej wzdłuż DK 50 o parkowanie pozostawianych samochodów tylko wzdłuż jednej jej krawędzi. Z informacji przekazanych przez GDDKiA Rejon w Płońsku, droga ta w okresie ,, akcji zima ” przeznaczona jest dla służb technicznych obsługujących drogi krajowe na naszym terenie do zawracania pługopiaskarek. Parkowanie obustronne uniemożliwia bezkolizyjny przejazd i utrudnia sprawne działanie oraz może spowodować nieumyślne uszkodzenia pojazdów.

Z góry dziękujemy za wyrozumiałość i dostosowanie się do naszego apelu.

0
0
0
s2sdefault

Przypominamy, że Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w trzecią środę miesiąca w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród. 

Informacje pod numerem 24 267 26 20.

 

Powiatowy Rzecznik 2 1

0
0
0
s2sdefault

Gmina i Miasto Wyszogród otrzymała grant na podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców

W ramach konkursu grantowego, Fundacja Promocji Gmin Polskich, przyznała Gminie dofinansowanie na grant "Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego"

Osoby powyżej 25 roku życia będą mogły wziąć udział w jednym z siedmiu modułów szkoleniowych:

  1. „Rodzic w Internecie”
  2. „Mój biznes w sieci”
  3. „Moje finanse i transakcje w sieci”
  4. „Działam w sieciach społecznościowych”
  5. „Tworzę własną stronę internetową (blog)”
  6. „Rolnik w sieci”
  7. „Kultura w sieci”

Uczestnicy szkoleń nabędą umiejętności informacyjne, komunikacyjne, rozwiązywania problemów czy korzystania z usług publicznych.

Szczegóły wkrótce.

 

FE POPC 1 Kopia      pobrane

 

 

 

0
0
0
s2sdefault

 

Zapisy pod numerem telefonu: 880-629-416 do 11 stycznia 2019r. 

Zimowisko zarówno dla dzieci, których jedno z rodziców płaci KRUS jak i nie podlegających ubezpieczeniu w KRUS-ie (Róźnica w cenie na prospekcie). 

 

oferta ferie zimowe

oferta ferie zimowe 2

 

Wersja PDF->  Zima prospekt 2019

 

 

 

 

0
0
0
s2sdefault

 

Informujemy, że zgodnie z Zarządzeniem nr 76/2018 Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród

z dnia 10.12.2018r. – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród będzie czynny 15 grudnia 2018 r., w godz. 7.30-15.30

0
0
0
s2sdefault

Ośrodek Medyczno-Psychologiczny Vide w Ciućkowie zaprasza do współpracy logopedę i pedagoga. 
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod nr telefonu: 519 468 934.

 

 

2 LUB9 4552671 1

0
0
0
s2sdefault

W niedziele 6 stycznia 2019 roku, ulicami Wyszogrodu zgodnie z tradycją i świętem chrześcijańskim przeszedł Orszak Trzech Króli. Kolędujący, wyszogrodzki uroczysty pochód wyruszył z wyszogrodzkiego Rynku i dotarł do Kościoła Świętej Trójcy, by oddać chwałę i cześć narodzonemu Chrystusowi.

Na czele orszaku stanęli tradycyjnie trzej królowie. W tegorocznym pokłonie w role Mędrców ze Wschodu wcielili się: Adam Dutkowski – MELCHIOR, Olgierd Żyłka – KACPER i Grzegorz Klus – BALTAZAR. Uroczystą mszę świętą odprawił ks. Proboszcz Grzegorz Przybyłek oraz ks. Kanonik Zenon Glicner. Po uroczystej mszy swój występ zaprezentowały dzieci ze Szkoły Podstawowej im. K.K Baczyńskiego w Wyszogrodzie.

Organizatorami wyszogrodzkiego Pokłonu Trzech Króli, była Parafia Św. Trójcy w Wyszogrodzie, której wsparcia przy organizacji udzieliły władze samorządowe Gminy i Miasta Wyszogród. W tegorocznym orszaku Gminę i Miasto Wyszogród reprezentowała Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród, Pani Iwona Gortat.

W przygotowanie uroczystości zaangażowani byli również liczni uczniowie ze szkół naszej gminy, organizacje i osoby prywatne. Mieszkańcy gminy uczestniczyli w tegorocznym orszaku całymi rodzinami. Wszystkim uczestnikom oraz osobom zaangażowanym w przygotowanie tegorocznej uroczystości wyszogrodzkiego Orszaku Trzech Króli należą się szczególne, wyjątkowe i serdecznie podziękowania. Wierzymy, że wspólne przebywanie przy śpiewie kolęd wraz z Trzema Królami, w rodzinnym gronie, wśród znajomych i naszych bliskich, to czas, który nas szczególnie zbliża, pomaga budować wyjątkowe relacje oraz niesie szczególną nam radość.

 

 

 DSC0505

 

Fotorelacja dostępna na stronie facebook Gminy i Miasta Wyszogród. 

0
0
0
s2sdefault

"Wyszogród, gimnazjum ,piątkowy poranek, pierwsze lekcje i......od razu ciekawie! Wczoraj przygotowania dziś warsztaty! Młodzież pracuje w dwóch równoległych grupach . Stylizacje modowe i zajęcia z filmu z elementami fotografii. Ciekawe co warte będą nasze elektroniczne , wykonywane w tysiącach fotki bo zdjęcia papierowe jak widać przetrwały do dziś a niektóre naprawdę są bardzo stare!"

 

Źródło: Festiwal Filmowy Niepokorni Niezłomni Wyklęci

 

48369110 2099333080088886 1101182876860284928 n 

48372036 2099333063422221 8258827119245656064 o

48372379 2099333183422209 2696565027468476416 n

48376491 2099333043422223 6562780044844859392 n

48378197 2099333200088874 6744106009234505728 n

 

 

 

0
0
0
s2sdefault

 

Zaproszenie na szkolenie

Program szkolenia I

Program szkolenia II

 

 

ulotki ost. edycja

0
0
0
s2sdefault

49605992 10155978082159327 8792274310950551552 n

0
0
0
s2sdefault

 

W niedzielę 9 grudnia 2018r., w budynku „Szkutnia” w Wyszogrodzie odbyło się Choinkowe Spotkanie ze Świętym Mikołajem dla dzieci oraz dorosłych mieszkańców naszej Gminy. Organizatorem był Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, Stowarzyszenie „Pomóżmy Potrzebującym” oraz Centrum Kultury „Wisła” .

Uroczystość rozpoczęliśmy o godz. 14.00 od powitania wszystkich zebranych przez Panią Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród Iwonę Gortat, która przekazała wszystkim zebranym piękne życzenia i ciepłe słowa.

Następnie pod kierunkiem animatora - Elfa i Mikołajki dzieci wzięły udział w zabawach i konkursach. Ich roześmiane buzie były dowodem na to jak świetnie się bawią w oczekiwaniu na Mikołaja, który miał się pojawić o godz. 16.

 Właśnie o tej godzinie nastąpił kluczowy moment wydarzenia – uroczysty akt zapalenia choinki. Mieszkańcy przeszli z budynku Szkutnia" na Rynek z zapalonymi zimnymi ogniami a Święty Mikołaj rozdał prezenty wszystkim dzieciom. Na zakończenie imprezy wszyscy zebrani zatańczyli walczyka wokół rozświetlonej choinki.

Mikołajkowym obchodom towarzyszyła degustacja wigilijnego bigosu oraz barszczyku, dodatkowo w budynku Szkutni można było się rozgrzać ciepłą herbatą i kawą oraz poczęstować ciasteczkami.

W tym dniu odbył się także Kiermasz Świąteczny, gdzie można było zakupić świąteczną ozdobę lub potrawę. Swoje prace wystawiły :

- Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Wyszogrodzie,

- Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie,

- Szkoła Podstawowa z Rębowa,

- Dom Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie.

Szczególne podziękowania za pomoc w realizacji naszego przedsięwzięcia  kierujemy do :

-Vistula Banku Spółdzielczego w Wyszogrodzie za ufundowanie czapeczek mikołajkowych

- Panu Dariuszowi Bielskiemu za podarowanie pięknej choinki

-Wójtowi Gminy Czerwińsk nad Wisłą, Panu Marcinowi Gortatowi, za wypożyczenie i transport wojskowej kuchni polowej

- Zakładowi Gospodarki Komunalnej za przetransportowanie choinki na Rynek

-Panu Zbigniewowi Tatarce za pomoc przy ustawieniu choinki

- Paniom kucharkom ze Szkoły Podstawowej w Wyszogrodzie za przygotowanie potraw

Dziękujemy wszystkim za obecność w niedzielnym wydarzeniu,  które mimo niesprzyjającej aury przebiegło w niezwykle ciepłej i miłej atmosferze.
            Mikołajkowym spotkaniem w Wyszogrodzie w symboliczny sposób wchodzimy w radosny czas oczekiwania na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia.

  

1 P1310724 

2 P1310728

3 P1310696

4 P1310784

5 P1310778

6 P1310792

7 P1310805

8 P1310811

9 P1310685

11 P1310871

12 P1310872

10 P1310870

15 P1310869

13 P1310875

14 P1310882

17 P1310911

18 P1310917

19 P1310922

20 P1310938

21 P1310942

22 P1310982

24 8288282

 

0
0
0
s2sdefault

50108034 790142158017363 7186980007183384576 n

0
0
0
s2sdefault

49727986 2654671331217299 4827500634628423680 oWOŚP 2018

0
0
0
s2sdefault

Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie informuje o możliwości uzyskania pomocy finansowej na działalność oraz rozwój dla istniejących oraz nowo powstałych Kół Gospodyń Wiejskich w wysokości od 3 do 5 tysięcy złotych dla koła.

Wniosek o wpis należy złożyć u Pełnomocnika w Powiatowym Biurze Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Płocku do 27 grudnia 2018 roku.

Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie:

https://www.kobietygospodarnewyjatkowe.pl

koło gospodyń wiejskich

0
0
0
s2sdefault

Procedura i warunki ubiegania się o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej w 2019r.

Zwrot podatku akcyzowego przysługuje producentowi rolnemu, który jest posiadaczem gospodarstwa rolnego. Przez producenta rolnego uważa się osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, będącą posiadaczem gospodarstwa rolnego w rozumieniu przepisów ustawy o podatku rolnym. Składający wniosek o zwrot podatku akcyzowego wykorzystywanego do produkcji rolnej musi m.in. być posiadaczem gospodarstwa rolnego w momencie składania wniosku.


   Limity, obowiązujące w 2019 roku, stanowić będą sumę:

a) kwoty stanowiącej iloczyn stawki zwrotu podatku za 1 litr oleju napędowego, liczby 100 oraz powierzchni użytków rolnych będących w posiadaniu producenta rolnego,

b) kwoty stanowiącej iloczyn stawki zwrotu podatku za 1 litr oleju napędowego, liczby 30 oraz średniej rocznej liczby dużych jednostek przeliczeniowych bydła będących w posiadaniu producenta rolnego w roku poprzedzającym rok, w którym został złożony wniosek o zwrot podatku.

Średnia roczna liczba dużych jednostek przeliczeniowych bydła, ustalana będzie jako iloraz sumy dużych jednostek przeliczeniowych bydła będącego w posiadaniu producenta rolnego w ostatnim dniu każdego miesiąca roku poprzedzającego rok, w którym został złożony wniosek o zwrot podatku, ustalonych z uwzględnieniem wartości współczynników przeliczeniowych sztuk bydła na duże jednostki przeliczeniowe i liczby 12.

W celu uzyskania danych o liczbie dużych jednostek przeliczeniowych bydła producent rolny (który zajmuje się hodowlą bydła) musi złożyć w biurze powiatowym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa właściwym dla siedziby stada Wniosek o wydanie informacji o średniej rocznej liczbie DJP bydła w gospodarstwie.

Aby uzyskać zwrot podatku akcyzowego należy:

1. Złożyć w terminie od 1 LUTEGO 2019r. do 28 LUTEGO 2019r. do Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród wniosek o zwrot podatku akcyzowego wg załączonego wzoru (wzór wniosku określa Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 grudnia 2018r.).

2. Do wniosku należy dołączyć faktury VAT za zakupiony olej napędowy w okresie 6 miesięcy przed terminem złożenia wniosku tj. w okresie od 1 SIERPNIA 2018r. do 31 STYCZNIA 2019r. Faktury VAT muszą być wystawione na osobę będącą płatnikiem podatku rolnego (wnioskodawcę).

3. Do wniosku należy dołączyć informację z Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa o wartości wskaźnika dużych jednostek przeliczeniowych bydła za 2018r. (informację składają tylko ci producenci rolni, którzy zajmują się hodowlą bydła na terenie Gminy i Miasta Wyszogród)

Dopłata do jednego litra paliwa na rok 2019 wynosi 1,00 złotych.

Wypłata zwrotu podatku nastąpi w miesiącu kwietniu 2019r.

- gotówką w kasie tut. Urzędu,

- lub przelewem na rachunek bankowy wnioskodawcy .

Wniosek wraz z dokumentami należy złożyć do Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, pokój nr 1 w godzinach urzędowania bądź przesłać pocztą.

 

 

 

1500012852 0 zwrot podatku akcyzowego zawartego w

 

0
0
0
s2sdefault

 

 

NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA I NIEDPŁATNE PORADNICTWO OBYWATELSKIE NA TERENIE POWIATU PŁOCKIEGO W 2019 ROKU

Nieodpłatna pomoc prawna obejmuje:

1) poinformowanie osoby fizycznej, zwanej dalej „osobą uprawnioną”, o obowiązującym stanie prawnym oraz przysługujących jej uprawnieniach lub spoczywających na niej obowiązkach, w tym w związku z toczącym się postępowaniem przygotowawczym, administracyjnym, sądowym lub sądowoadministracyjnym lub

2) wskazanie osobie uprawnionej sposobu rozwiązania jej problemu prawnego, lub

3) sporządzenie projektu pisma w sprawach, o których mowa w pkt 1 i 2, z wyłączeniem pism procesowych w toczącym się postępowaniu przygotowawczym lub sądowym i pism w toczącym się postępowaniu sądowoadministracyjnym, lub

4) sporządzenie projektu pisma o zwolnienie od kosztów sądowych lub ustanowienie pełnomocnika z urzędu w postępowaniu sądowym lub ustanowienie adwokata, radcy prawnego, doradcy podatkowego lub rzecznika patentowego w postępowaniu sądowoadministracyjnym oraz poinformowanie o kosztach postępowania i ryzyku finansowym związanym ze skierowaniem sprawy na drogę sądową.

Nieodpłatna pomoc prawna nie obejmuje spraw związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, z wyjątkiem przygotowania do rozpoczęcia tej działalności.

Nieodpłatne poradnictwo obywatelskie obejmuje:

1) działania dostosowane do indywidualnej sytuacji osoby uprawnionej, zmierzające do

   podniesienia świadomości tej osoby o przysługującej jej uprawnieniach lub

2) spoczywających na niej obowiązkach oraz wsparcia w samodzielnym rozwiązywaniu

   problemu, w tym, w razie potrzeby, sporządzenie wspólnie z osobą uprawnioną planu

   działania i pomoc w jego realizacji.

3) w szczególności porady dla osób zadłużonych i porady z zakresu spraw mieszkaniowych

   oraz zabezpieczenia społecznego.

Osoby, którym przysługuje nieodpłatna pomoc prawna i nieodpłatne poradnictwo obywatelskie.

Nieodpłatna pomoc prawna i nieodpłatne poradnictwo obywatelskie przysługuje osobie uprawnionej, która nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej.

Osoba uprawniona, przed uzyskaniem nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego, składa pisemne oświadczenie , że nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej.

Udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego odbywa się według kolejności zgłoszeń, po umówieniu terminu wizyty.

Z ważnych powodów dopuszcza się ustalenie innej kolejności udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.

Kobiecie, która jest w ciąży, udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego odbywa się poza kolejnością.

Umówienie terminu wizyty dokonuje się telefonicznie

pod numerem telefonu 24 267 67 76,

w dni powszednie w godzinach 7.30-15.30.

Osobom, ze znaczną niepełnosprawnością ruchową, które nie mogą się stawić w punkcie osobiście, oraz osobom doświadczającym trudności w komunikowaniu się, o których mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U. z 2017 r. poz. 1824), może być udzielana nieodpłatna pomoc prawna lub świadczone nieodpłatne poradnictwo obywatelskie, także poza punktem

 

SKMBT C36019010410411 0001111

SKMBT C36019010410411 00021111

SKMBT C36019010410411 000333333

0
0
0
s2sdefault

Zarządzenie 76 z dn. 10.12.2018

0
0
0
s2sdefault
Data: 19-04-2019
W Wielki Czwartek 16 księży diecezji płockiej zostało odznaczonych godnościami kanoników i prałatów. Ks. Biskup odznaczył tytułem kanonika naszego Proboszcza parafii pw. Świętej Trójc...
Data: 17-04-2019
OBWIESZCZENIE Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród z dnia 17 kwietnia 2019 roku   Na podstawie art. 16 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 684) Bu...
Data: 17-04-2019
Informujemy, że jutro  (18.04.2019r.) w budynku Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród w pok. 6, pracownicy Związku Gmin Regionu Płockiego w godzinach 9.00 - 13.00 będą pełnić dyżur. &nb...
Data: 16-04-2019
Wydawanie żywności z Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 – 2020 Informujemy, że w dniu dzisiejszym (16.04. 2019r.) od godz. 8.00 w budynku przy Kościele Św. Trójcy w Wysz...
Data: 12-04-2019
W dniu 12 kwietnia 2019r. w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród odbyło się spotkanie z Panem Adamem Bielanem- Wicemarszałkiem Senatu IX kadencji oraz Panem Arturem Czaplińskim Radnym Sejmiku Woj...
Data: 12-04-2019
    Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w okresie wakacji letnich zorganizuje bezpłatne turnusy rehabilitacyjne dla dzieci rolników ubezpieczonych w KRUS, z któryc...
Data: 12-04-2019
W dniu 11.04.2019r. w budynku OSP Wyszogród odbyło się na spotkanie informacyjne dotyczące uzyskania dofinansowania na wymianę pieców węglowych na ekologiczne źródła ciepła. Na spotkan...
Data: 12-04-2019
Ankieta uczestnika projektu wymiany kotłów centralnego ogrzewania oraz instalacji Odnawialnych Źródeł Energii, wraz z termomodernizacją Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie a...
Data: 11-04-2019
  Zapraszamy na spotkanie informacyjne, które odbędzie się dnia 11.04.2019r. (czwartek) godz.18.00 w budynku OSP Wyszogród, tematem spotkania będzie omówienie warunków  pozyskania&...
Data: 11-04-2019
  W dniu 12.04.2019 (piątek) z powodu awarii na głównej linii wodociągu na ul. Niepodległości , od godziny 7.00 będą odbywały się prace naprawcze,  z uwagi na powyższe w nagłej ...
Data: 10-04-2019
W tym roku mija 9 lat od jednej z największych katastrof w historii polskiej państwowości. 10 kwietnia 2010 roku miała miejsce tragiczna w skutkach katastrofa rządowego samolotu Tu-154, w kt...
Data: 10-04-2019
Woj. mazowieckie - pow. płocki Ostrzeżenia meteorologiczne: Przymrozki stopień: 1 prawdopodobieństwo: 90%  Przebieg: Prognozuje się w nocy i nad ranem 9/10.04 i 10/11.04 lokalne spadki tem...
Data: 10-04-2019
  Wielkanocny klimat już na dobre zagościł w Naszym miasteczku.Wszystko za sprawą Warsztatów Przedświątecznych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych z Gminy i Miasta Wyszogr...
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2017 Wyszogród.pl
Projekt i wykonanie: HEDEA

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w pamięci Twojego urządzenia.