Informacja o wpłynięciu oferty na realizację zadania publicznego - art. 19a tzw. "mały grant" - Urząd Gminy i Miasta Wyszogród

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Jesteś tutaj:

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, działając zgodnie z treścią art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U z 2022 r. poz. 1327 z późn. zm.) podaje do publicznej wiadomości treść otrzymanej oferty na realizację zadania publicznego z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego. Z treścią oferty można zapoznać się klikając w odnośnik poniżej. Zgodnie z art. 19a ust. 4 w/w ustawy każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty może zgłosić do niej uwagi.

OFERTA (.pdf)

Zapisz się do naszego newslettera